Türk Telekom’un AR-GE’de hedefi 1000 kişiye istihdam
Türk Telekom, yerli teknolojiler geliştirmek ve yurdışına beyin göçünü önlemek için İTÜ içinde AR-GE Merkezi kurdu. Merkezde 400 kişiye iş olanağı sunulması, 900 olan mühendis ve araştırmacı sayısının 2012 sonuna kadar 1000'e çıkarılması hedefleniyor.Türk Telekom'un teknoloji üreten ve ihraç eden Türkiye'ye katkı sağlamak amacıyla İstanbul Teknik Üniversitesi ARI4 Teknokent'te Türk Telekom Grubu Araştırma ve Geliştirme Merkezi kurdu. 5 bin 205 metrekarelik alanda faaliyet gösterecek teknoloji üssünde, 400 kişiye iş olanağı sunulması, 900 olan mühendis ve araştırmacı sayısının 2012 sonuna kadar 1000'e çıkarılması hedefleniyor. Türk Telekom Grubu AR-GE Merkezi'nde grup şirketleri Sobee ve İnnova'nın da birimleri bulunuyor. (daha&helliip;)...
